Zomervakantie + winnaar!

by - juli 15, 2018

Afgelopen vrijdag was de laatste schooldag van de jongens, nu hebben ze lekker zes weken vakantie. Hèt signaal dat mijn blog in zomerstand gaat. Vandaag vertel ik je wat dit inhoudt en maak ik natuurlijk de winnaar bekend van de winactie.


De komende zes weken stop ik met de weekoverzichten. Aanstaande woensdag komt het laatste weekoverzicht van de laatste schoolweek online. Ik zal wel op de woensdag refereren naar een bestaand artikel op mijn social media. Of dit de best gelezen artikelen worden of juist misschien wel de minst gelezen, dat weet ik nog niet. Ik zal in ieder geval proberen om een paar leuke artikelen te sorteren.

Op zondag zal er wel gewoon een nieuw artikel verschijnen met een leuke anekdote en/of verwijzingen naar bloggers of blogartikelen van anderen die mij aanspreken. Natuurlijk verschijnt begin augustus ook gewoon de doelen en duurzaam van de maand juli.


Dan is het nu tijd voor de bekendmaking van de winnaar van de winactie! Wat hebben er veel mensen gereageerd en wat een lieve reacties en complimenten kreeg ik. Daar ben ik zo dankbaar voor dat iedereen korting krijgt in mijn webshop. Met de code 'Taxx2018' krijg je 10% korting op je bestelling in mijn webshop. Code is geldig tot en met 1 september 2018.

De winnaar van het prachtige zomerpakket is Audrey van der Mijl!

Van harte gefeliciteerd en heel veel plezier ermee. Ik ga er voor zorgen dat je de prijs zo snel mogelijk in huis hebt.

Ik wil jullie allemaal een hele fijne zomervakantie toewensen! Tot over zes weken hoef ik niet te zeggen, want mijn blog 'staat dus gewoon aan' de komende zes weken. Iedere zondag een nieuw artikel online.

You May Also Like

0 Comments

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat: