Doelen en Duurzaam Juni 2018

by - juli 01, 2018

Vandaag deel ik graag hoe het ging met de Doelen en Duurzaam in de maand juni. Vertelde ik vorige maand nog dat we niet helemaal op de goede weg zaten, deze maand gingen sommige dingen juist boven verwachting. Zo zie je maar hoe het kan lopen; ik mocht vier slingers maken voor mijn webshop en ik haalde meer dan 1000 unieke bezoekers op mijn blog.


Mijn 7 persoonlijke doelen:

1. Fysieke Gezondheid; het sporten gaat lekker. De resultaten laten we even in het midden, maar ik zit er weer volledig in en geen concessies meer. En dat voelt heel goed! De getallen van deze maand: ik liep in totaal  45,5 kilometer hard. Ik roeide 5,5 kilometer en op de crosstrainer legde ik 4 kilometer af.

Lees ook: Doelen en Duurzaam Mei 2018

2. Mentale Gezondheid; gaat redelijk goed. Het opvoeden gaat met ups en downs. Soms sta ik verbaasd van mezelf hoe volwassen ik dingen op los, soms zijn er dagen dat er geen land te bezeilen is met de jongens én met mij. Verder kreeg ik veel complimenten op mijn vlog, dat ik rustiger en beter over kom. Dat vind ik fijn om te horen, al blijft het vloggen wel next level voor mij.

3. Financieel; deze maand behaalde we ons spaardoel dat ik stelde voor het eind van dit jaar. Zelf als we de vakantie betalen, hebben we ons doel nog steeds behaald. Fijn zou je zeggen, maar in augustus wordt waarschijnlijk ons huis op geschilderd. Daar staat geld voor gereserveerd op de spaarrekening en ik weet niet of we dat nog bij elkaar krijgen gespaard voor het einde van het jaar. We zullen zien.

4. Taxx Lifestyle; na dik twee maanden helemaal geen bestellingen te hebben gehad in mijn webshop. Mocht ik deze maand gewoon drie hele leuke bestellingen maken van in totaal vier slingers. Blij dus, heb ik toch nog wat aan te geven bij de kwartaalaangifte :)

5. Taxx Life Blog; jaja, jullie hebben het al waarschijnlijk al voorbij zien komen! Ik haalde voor het eerst op eigen kracht 1000 unieke bezoekers in een maand tijd! In de periode van 1 juni tot en met 29 juni 1259 unieke bezoekers om precies te zijn. Ik meet tot deze datum omdat ik nu het artikel moet schrijven in verband met het feit dat 1 juli op zondag valt en ik 30 juni de hele dag weg ben, dus waarschijnlijk is het zelfs nog iets meer. Ik vind het echt ongelofelijk en heb zelfs mijn eerste samenwerking binnen! Er zit dan ook iets heel leuks aan te komen dus hou mijn blog en social media de gaten volgende week! Volgens blogger.com had ik 9143 pageviews.

6. Werk; mijn maatje en ik zijn verhuisd en zitten nu op de 'grote' afdeling. En dat is best even wennen, in het begin was het vooral de afleiding en het geroezemoes. Maar we zijn wel degelijk een stukje privacy kwijt en dat vind ik best lastig.

7. Rust in huis; gaat goed, lekker aan het opruimen. Baal er alleen een beetje van dat de klus plannen nog niet in gang worden gezet, maar wie weet in de vakantie. Met de jongens gaat het goed, ook al hebben we samen wel onze ups en downs. Maar gelukkig meer ups dan downs.

Duurzame doelen en resultaten:

Energieverbruik:
Vorige maand vroeg ik me af of de getallen wel klopten, zo weinig hadden we verbruikt. Het klopte inderdaad niet, want ik had een typefout gemaakt. Nu weer helemaal bij en kloppend. Juni was een stuk minder zonnig dan mei, de zonnepanelen leverden bijna 100 kWh minder op dan de vorige maand.


Bijverdiensten:
Met de tweedehands verkopen verdienden we in totaal deze maand € 81,50. Mede dankzij een rommelmarkt waar ik begin juni stond. Helaas moet er wel €17,= vanaf voor het huur van de kraam, maar al met al een zeer goede verkoopmaand.

Met de Euroclix verdienden we precies 392 clix bij deze maand, er is eindelijk weer een stijgende lijn. De teller staat nu op 5929 clix.

Boodschappenbudget:
We gaven deze maand € 464,08 uit aan boodschappen, gelukkig binnen budget. Voornaamste reden is natuurlijk Martijn zijn visvakantie. De jongens en ik eten dan wat makkelijker of bij iemand. Wat mij wel verbaasde is dit artikel. Mijn beeld is dat dit gezin altijd goede, rijke en lekkere maaltijden eet, dus hoe zij het met € 80,= per week redden is mij echt een raadsel. Hopelijk zal ze meer delen en kunnen we er wat van opsteken.

Dit was het weer voor juni. Een fijne maand, waar we alles weer redelijk op de rit kregen en daar ben ik erg blij mee. Bedankt voor het lezen en tot de volgende Doelen en Duurzaam.

You May Also Like

0 Comments

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat: