Jaaroverzicht in 6 foto's

by - december 31, 2016

Vandaag is het oudjaarsdag en kijken we nog 1x keer terug op het jaar 2016, ik doe het door middel van foto's. Natuurlijk is één van de hoogte punten dat ik het bloggen weer met regelmaat heb opgepakt, maar er waren ook andere hele belangrijke hoogte punten, kijk je mee?

In maart werd de jongste vier jaar en gaat hij naar de basisschool.

Op 25 maart schreef ik mijn bedrijfje Taxx Lifestyle in bij de Kamer van Koophandel.

 In mei haalde de oudste na heel veel oefenen zijn A-diploma, in oktober mocht hij ook voor zijn B-diploma afwemmen, wat een topper!

En omdat de oudste zijn A-diploma haalde mocht hij eindelijk met papa mee nachtvissen, wat een feest. Beide vinden het fantastisch en deden het dan ook meerdere keren afgelopen zomer.

In juni verrijkten wij en onze wederzijdse buren onze huizen en huishoudens met zonnepanelen

In juli genoten we van een weekje vakantie in België.

Natuurlijk was dit ons hoogtepunt van 2016, na 15 jaar samen en twee prachtkinderen rijker trouwden wij op 26 augustus.

In 2016 liep ik meerder hardloopevenementen, de beste was toch wel in november, de vallende bladeren loop in het dorp waar ik opgroeide. Ik liep zes kilometer en een persoonlijk record.


Natuurlijk waren er nog vele andere kleine hoogte punten, maar dit waren toch wel de belangrijksten, morgen komt er nog een leuk blog online met mijn 10 doelen voor 2017!

You May Also Like

0 Comments

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat: