Trouwalbum

by - november 27, 2016

Misschien verwacht je nu een blog over een prachtig mooi groot fotoalbum gemaakt door een professionele fotograaf, maar niks is minder waar. Het zou ook niet echt bij ons passen eerlijk gezegd en ook omdat ik de regie graag in eigen handen houd hebben we voor een andere oplossing gekozen.



Drie maanden geleden trouwden wij op de dag dat we 15 jaar samen waren, de jongens waren overal bij betrokken en dat was ook de bedoeling.  Het werd een prachtige zonovergoten dag met een kleine selectie gasten bij de ceremonie en later met veel familie en vrienden voor een drankje en een gezellige barbecue.

Voor de ceremonie maakten we foto's in de boomgaard van mijn oom en tante, toevallig is dit ook het huis waar mijn moeder is opgegroeid, door een fotograaf. Ook de ceremonie en nog een stukje het moment waar de rest van de gasten kwamen werd door hem vast gelegd. Daarna zouden we het zelf overnemen met behulp van 2 vriendinnen. Uiteindelijk was daar een oom die met ons toestel heel veel foto's heeft geschoten. Uiteindelijk hebben we na de eerste selectie nu nog steeds 800 foto's, eigenlijk niet normaal en wat moet je ermee? Maar goed, misschien moet daar over een paar jaar nog wel een keer de bezem doorheen.

Maar we wilden wel graag een aandenken aan als deze foto's, dus ik besloot om gewoon heel simpel een album te maken via de HEMA. Dat ik hier voor koos was omdat dat op dat moment de goedkoopste optie was van wat ik wilde. Het had ook het Kruidvat of Albelli kunnen zijn.

Ik koos voor een jute uitvoering in een mooi handzaam formaat, zodat we het de eerste weken nog aan familie en vrienden konden tonen. En met de achterliggende gedachte dat er dan 4 zouden afdrukken, 2 voor de ouders en schoonouders en 2 als aandenken voor de jongens later als ze groot zijn. Het was even een werkje, want het moet in mijn ogen dan natuurlijk wel weer perfect zijn ;), maar dat is het dan ook zeker geworden. Hier wat impressie's van het album.








We zijn er dan ook helemaal content mee en vooral ook omdat de achterliggende gedachte van dit album ook echt werkt. Mijn ouders nemen het album dan ook mee als ze op familiebezoek gaan en ook bijvoorbeeld op mijn werk waren ze super enthousiast en het album ging de hele afdeling over.

You May Also Like

0 Comments

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat: