Gewonnen!

by - januari 28, 2014

We zitten in een positieve flow deze maand (jaar, 2014 is immers net begonnen), met de kinderen gaat het super goed, onze eerste aflossing in de hypotheek is aangevraagd, is er een heel klein lichtpuntje aan de horizon wat betreft mijn werk én zo won ik deze maand ook nog eens een hele leuke prijs!

Bij Mieke Lu deed ik mee aan een leuke winactie van Sans-Online, nu doe ik niet dagelijks mee met winactie's op blogs, maar wel zo af en toe en dit was dus de eerste keer dat ik iets heb gewonnen en ik ben er erg blij mee.

Even lekker shoppen op de site van Sans-Online, wat overigens wel een aanrader is, want het is erg overzichtelijk en je kunt zowel zoeken op merk als op type kledingstuk. Ik bestelde een leuke top van Vila en een stoere armband van Liebeskind. Ik bestelde rond 18:00 in de avond en had de spullen alsnog de volgende dag in huis, echt een snelle levering dus.

Hierbij mijn buit:

Wil jij misschien ook nog kans maken op € 50,00 shop te goed bij Sans-Online, kijk dan even op de site van Brouwertje.com.

You May Also Like

6 Comments

  1. Ooh wat ontzettend leuk en gave armband vooral! Ik doe graag mee, kan ik straks weer even los gaan voor mijzelf hihi..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave armband! Je hebt leuk geshopt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeej, mazzelaar :-) Die armband is echt supergaaf. Goede keuze!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed geslaagd ben je! Mooie dingen heb je uitgezocht. Over die armband heb ik ook nog getwijfeld. Hij is erg gaaf inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat: