Overzicht 2012

by - december 31, 2012

Op de valreep toch nog een overzichtje van het afgelopen jaar, hoe wij 2012 beleefden.
 
Klik op foto voor een vergroting!
 
Januari: Op 7 januari verhuizen we officieel naar onze nieuwe nieuwbouwhuis. Een gekke gewaarwording, maar iets waar we nog geen seconde spijt van hebben gehad.
 
Februari: Hoogzwanger en mijn verlof gaat in, de laatste dingen in huis aan kant maken en wachten op het grote gebeuren.
 
Maart:  Na 12 (zware) dagen over tijd wordt door een redelijk vlotte bevalling op 18 maart onze prachtige zoon geboren.
 
April: We genieten volop van onze nieuwe buurt. Lekker piknicken op ons hofje en genieten van de rust, vrijheid en zon!
 
Mei: Voor het eerst met zijn viertjes een weekje op vakantie. Heerlijk genieten op park Sandur in Emmen. Echt een aanrader voor gezinnen met kinderen.
 
Juni: Na ruim 4 maanden verlof weer aan het werk. Even wennen maar met deze gezellige werkplek geen probleem!
 
Juli: Mijn vader is ernstig ziek en krijgt een zeer zware operatie. Vooral de eerste dagen na de operatie zijn erg heftig voor iedereen. Van mijn collega's krijg ik dit geluksarmbandje, deze is tot op de dag van vandaag nog niet afgeweest!
 
Augustus : We krijgen te maken met tropische temperaturen en genieten langs de waterkant. En daarna lekker frietjes eten in de tuin!
 
September: Opa en Oma zijn  40 jaar getrouwd, dubbel speciaal dit jaar!
 
Oktober: Martijn komt terug van een van zijn droomvakantie's; meervalvissen op de Ebro in Spanje!
 
November: Ook de andere op en oma zijn dit jaar 40 jaar getrouwd en we gaan met zijn allen een weekendje naar park t'Loo.
 
December: Een maand waar ik me niet in kan houden met de plannen voor het nieuwe jaar, geen idee hoe het komt, maar ik bruis van de plannen en de ideeën. En zo ook dus eindelijk de tijd en energie gevonden om ons huis te fotograveren. Hopelijk kan ik de komende maanden meer van deze achterstallige klussen wegwerken!
 
 
Wij wensen jullie allen een hele fijne jaarwisseling en een heel gezond en gelukkig 2013!


You May Also Like

3 Comments

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat: