Keuken!

by - juni 24, 2011

Eindelijk weer eens wat huizennieuws; we hebben een keuken!! Helemaal naar wens, dus we zijn helemaal happy, klein compromis tussen vriendje en mij wat betreft het blad, maar we zijn compleet. Nu dit rond is en er op het project al aardig wat huizen uit de grond groeien kan ik eigenlijk niet meer wachten. Lichtelijke irritatie's aan dit huurhuis en ik kan alleen maar denken, straks wil ik het zus en zo....

Hier een kleine indruk van de keuken, de tekeningen van onze gekochte keuken, met daaronder een plaatjes van de keuken die het is, maar volgens mij is ie van ons iets donkerder en komt meer in de buurt van de donkere kleur grijs in de collage. Aan de zijkant van de tekeningen zie je grote ramen die aan de voorkant van ons huis komen, waar willen we graag brede houten jaloeziën en mooie grijs gestucte muren.....jullie lezen het al, kan echt niet meer wachten.

You May Also Like

6 Comments

  1. dat ziet er mooi uit zeg!!
    Kan mij voorstellen dat je niet meer kan wachten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique,

    dit ziet er al prachtig uit , alleen op de foto al , moet je nagaan als alles ook nog mooi gestyled is , dat wordt echt een plaatje ,die keuken van jullie !!

    Succes verder met alles uitzoeken en nog even volhouden he ......

    fijn weekend, hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige keuken Miranda, wat moeilijk om dan zo lang te moeten wachten, maar de voorpret is volgens mij al even zo leuk.

    Fijn weekend.
    lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. denk dat dit wel heel leuk wordt,spannend he.

    fijn weekend
    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Interieur Inspiratie26 juni 2011 om 07:53

    Wat een schitterende keuken. Daar ga je straks echt heerlijk in koken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoor! wow, wat is wachten toch moeilijk he???

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat: