Inspiratie

by - juli 18, 2010

Totaal geen inspiratie op dit moment, wil mijn blog zo graag een make-over geven, maar er komt niets uit mijn handen. Ben futloos en inspiratieloos.......

Overal zie ik mooie blogs van moeders de mooiste dingen kunnen maken, iedere avond een biologisch verantwoorde maaltijd op tafel zetten en ook nog de gelukkigste kinderen van de wereld hebben. En ik zit hier dan.....*zucht*.......met even helemaal niets.....

Binnenkort heb ik wel groot nieuws.....het zal voor sommige van jullie schokkend zijn, we hopen volgend weekend wat meer zekerheid te hebben en dan zal ik er uitgebreid over vertellen. Hopelijk is mijn fut en inspiratie dan weer een beetje terug........

You May Also Like

6 Comments

  1. Hopelijk is het geen slecht nieuws......
    Maar ik ken dit soort dagjes ook echt hoor.....
    Maar je zoon is vast een heerlijke inspiratiebron of niet....?
    Foto's mag hoor en een mooie bloem, een kopje koffie...ach elk moment kan zo genieten zijn.....
    Hoop dat je snel weer vol inspiratie zit....
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    Welkom bij de zondagsblues. Neem van mij aan dat je het echt niet slecht doet. Er is alleen altijd wel iemand beter. Voor mij is het hele bloggedoe een eyeopener naar een mooiere wereld. Als ik al een beetje kan overnemen naar die van mij, is dat meegenomen.
    Ik neem aan dat jullie gaan proberen te emigreren???!!! Spannend!!
    Blues ze....katja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh meid das allemaal schijn die perfecte moeders met die verantwoorde maaltijden en perfecte kinderen: dat bestaat nl niet .
    Niemand is perfect al laten sommige het wel graag zo overkomen : het is niet waar dat geloof ik gewoon niet .
    Enne kop op , hopelijk heb je goed nieuws?? je maakt me wel nieuwsgierig hoor !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach Miranda, die dagen hebben we allemaal wel eens, en ik geloof er niks van hoor, die perfecte moeders met nog perfectere kinderen en altijd verantwoorde maaltijden, steek er maar lekker je tong naar uit....
    Je hebt ons wel nieuwsgierig gemaakt naar je (hopelijk goede) nieuws! Fijne avond, groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach meid we hebben allemaal wel eens onze dag niet hoor... Ik liep vandaag nog over het strand en zag al die moeders met die kleine kindjes in het zand. En dan heb ik ook even een dip, want waar is die tijd gebleven. Ik zou zo foto's van al die kinderen willen maken, maar dat staat een beetje raar hé.
    Nou ben benieuwd wat de grote verrassing is. Enne het eten is hier de komende 4 weken niet echt verantwoord hoor. Dus maak je niet druk.

    fijne week en hoop dat je weer snel over je dip heen bent.
    groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schokkend nieuws is bijna nooit leuk,maar hoop dat het voor jullie wel leuk uitpakt!!!succes
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat: