Update

by - mei 02, 2006

Even een kleine update van de eerste dag in ons nieuwe huis. Rond 10.30 moesten we in het zijn voor nog een inspectie rondje, wer waren er de afgelopen al meerdere keren geweest, dat was vrij vlot gedaan, toch presteerde we het om te laat te komen bij de notaris, waar door we weer even op hem moesten wachten, maar dat stelde niet veel voor. Rond 12.00 uur waren we met Snoes en al in het nieuwe huis, snoes vond het prima allemaal, echt helemaal niet moeilijk doen. Hij presteerde het zelfs al om lekker te gaan liggen slapen.

We hebben echt veel aanloop gehad gisteren, echt niet normaal zeg, we zaten s'avonds nog even te tellen en ik denk dat we wel op de 40 mensen komen, het was druk, maar leuk en gezellig (hoop ik, ik was meer bezig met het rondleiden van mensen) Gisteren overdag hebben we al wat behang gescheurd en wat dingen gesloopt. Martijn is vandaag vrij en wil het plafond er uitslopen, vanavond komen er wat vrienden uit hun werk, dan eten we even wat en dan kan de grote sloop beginnen. Vanochtend is ook het containertje geplaatst, dus we kunnen de zooi mooi kwijt.

Ik weet niet of het gaat lukken, maar ik proberen om hier regelmatig een update van de verbouwing te plaatsen!

You May Also Like

0 Comments

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat: