Weekoverzicht week 35; Afgebeuld, Autopech, Entei, Opruiming en Nederlands Elftal!

by - september 06, 2017

Welkom bij weer een nieuw weekoverzicht; na een heerlijk weekend met zijn tweeën beginnen we weer volle goede moed aan een nieuwe week.

Maandag
Vandaag is mijn part-timedag en nadat ik de jongens naar school heb gebracht fiets ik naar mijn intake/advies-afspraak bij de sportschool. Ik laat een schema maken om het beste resultaat te behalen. We gaan gelijk aan de slag en ik word anderhalf uur lang afgebeuld, afwisselend cardio en kracht. Er zijn echt momenten dat ik een beetje spijt heb, maar achteraf gezien helemaal top!

s'Middags als de jongens weer naar school zijn, maak ik een beginnetje aan mijn prijzenrondje. Ieder jaar help ik school met het "ronselen" van prijsjes voor de loterij van het Grote Josef Gebeuren bij de Culemborgse ondernemers. Het nadeel van deze ronde is dat je soms wat langer in de winkels staat en dus best wel leuke ding ziet. Ook dit keer kom ik niet met lege handen thuis, al moet ik zeggen dat ik flink gescoord heb, de korting is hoger dan de het bedrag dat ik betaal! Fijn die laatste uitverkoopjes!


Als de jongens uit school komen doen we lekker rustig aan na het drukke weekend bij de opa's en oma's! Lekker boekjes lezen in de tuin en dat soort fijne dingen. Na het eten gaan de oudste en ik nog even op pad voor de Pokémon en ook hij vangt met zijn level 15 één van de legendaries. Echt geweldig.


Dinsdag
Vandaag weer werken en de jongens naar school. Ik voel mijn benen en mijn armen flink zeg, dit wordt een moeizaam dagje. Oma Bep past op de jongens en verder geen bijzondere dingen.

Na het eten gaan de oudste en Martijn nog even op zoek naar een visstek langs de Lek en de jongste speelt lekker buiten met de achterbuurjongens.


Woensdag
Vandaag een drukke dag voor de boeg, de jongens naar school en ik heb al vroeg een afspraak bij de huisarts en daarna doe ik nog even een theetje bij een vriendin. Ook ga ik nog even op pad voor de prijzen voor de loterij van school.

Als de jongens thuis zijn gaan we snel eten om daarna door te gaan naar de gym en de fysio! Deze keer een bijzondere fysio, want beste vriend én achterbuurjongen heeft een afspraak na hem. Dus zij doen samen de fysio-les, ik neem de 2 kleintje mee naar huis en de achtbuurvrouw neemt de grote jongens mee naar huis als ze klaar zijn. Al zijn de aanleidingen van de fysiotherapie niet altijd even leuk, dit is toch wel een bijzonder moment!


Martijn loopt na zijn werk nog even een recordtijd op de 5 kilometer en ik pak s'avonds weer een heerlijke yogales.

Donderdag
Vandaag weer een normale werk- en schooldag, de jongens blijven over en gaan daarna naar Oma Tineke. Ik haal ze daar op uit het werk en we halen nog even nieuwe gymschoenen voor de oudste. Zo zie je maar hoe hard het gaat met die voeten in een zomervakantie ;)

Martijn moet onverwachts werken s'avond, dus mijn buikspierkwartiertje doe ik even thuis i.p.v. op de sportschool. Verder spelen de jongens nog even lekker buiten in het avondzonnetje!


Vrijdag
Martijn thuis en ik lekker bijtijds naar mijn werk, de jongens naar school. Vandaag krijg ik zo maar even € 325 euries gestort op mijn rekening via Euroclix. Ik zal hier later nog een artikel overschrijven hoe en wat! Het duurde ruim 10 jaar, maar het is toch mooi meegenomen.

Als ik uit mijn werk kom is het wisseling van de wacht, want Martijn gaat gelijk vissen met een vriend. Helaas krijg ik een uur later een telefoontje dat ze met pech staan langs de A2, ff balen, maar gelukkig worden ze snel geholpen. Ze kunnen zelf de auto naar de garage brengen en ze mogen de auto lenen van Martijn zijn vader zodat de visnacht gewoon door kan gaan!


Voordegene die geinteresseerd zijn in mijn Pokemon-avonturen, ik heb hem hoor. Vandaag verscheen de Entei voor het eerst en bij de eerste Raid die ik mee doe vang ik hem! Blij dus, nu de jongens nog.

Zaterdag
Vandaag een relaxte ochtend, wasje draaien, nog even een half uurtje op pad voor de prijsjes. Helaas zijn de berichten over Martijn zijn auto nog niet echt positief, maandag zullen we meer horen. Gelukkig hoeft hij maandag pas om 15:00 te gaan werken, dus nog even tijd om het een en ander te regelen. De zon schijnt heerlijk en de jongens spelen lekker buiten.


Om 12 uur heb ik mijn 2e adviesafspraak bij de sportschool, deze afspraak ervaar ik iets anders dan de eerste. Het is nog steeds zwaar hoor en sommige kracht-oefeningen kan ik niet eens voldoen, maar verder is de cardio minder intensief. De komende weken maar even aan kijken, komt vast goed!

Daarna gaan we lekker op de fiets naar een gezellige kinderverjaardag bij vrienden en omdat de jongens geen goed licht op hun fietsen hebben gaan we er even voor half 9 toch echt vandoor om voor de schemer thuis te zijn.


Zondag
Vandaag een lekker dagje thuis, na relax te zijn wakker geworden ga ik even hardlopen, het wordt een rondje van zes kilometer, mooi om mijn spierpijn er een beetje uit te lopen. Daarna gaan de oudste en ik nog even op Pokémon-jacht en Martijn en de jongste doen nog wat boodschappen.

In de middag zoeken de jongste en ik zijnkledingkast uit, wat een kanjer is het toch, hij helpt mij heel erg goed en er kan een hoop weg.


Om half 3 vertrekt Martijn, zijn vader en nog wat vrienden naar Amsterdam om de wedstrijd Nederland-Bulgarije bij te wonen. Het wordt een gezellig middag en avond. De jongens en ik keutelen lekker in om en om het huis. Heerlijk, ik hou er van!


s'Avonds lekker badderen en de jongens bijtijds naar bed, ik kijk lekker VT-wonen en rond half 10 is Martijn ook weer thuis. Bedankt voor het lezen en tot volgende week. Dan hebben we een drukke week voor boeg met veel gepuzzel om alles rond te breien.

You May Also Like

0 Comments

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat: