En nog een week (vlog!)

by - augustus 23, 2017

Ondertussen is de zomervakantie echt voorbij, de jongens zitten al weer 2 dagen op school en ik ben alweer begonnen aan mijn tweede werkweek. Zoals beloofd kunnen jullie vandaag nog een kijkje nemen in ons dagelijks leven. In deze vlog laten we een nog een weekje zien die we beleefden afgelopen vakantie in en om het huis.

Ik vierde mijn 40ste (oeps) verjaardag, we gingen naar de bioscoop, speelden in een prachtige natuurtuin en nog veel meer. Ook stonden we nog voor een gesloten deur bij de bibliotheek, gingen winkelen en op ijsjes jacht.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden om de vlog te bekijken en mochten jullie de video leuk vinden doe dan een duimpje omhoog via youtube of abonneer je op ons kanaal!

You May Also Like

0 Comments

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat: