Weekoverzicht week 22; BBQ, Verbazing, Jarig en Kamperen!

by - juni 07, 2017

Welkom bij weer een nieuw weekoverzicht.

Maandag
Na een heerlijk lang, vrij, gezellig en zonnig weekend gaan we allemaal weer aan het werk en naar school. De jongens blijven over en oma Bep past om 15:00 een uurtje op. Vandaag de laatste hete dag dus we nemen het er nog even van en steken de barbecue aan.


Na het eten proberen Manlief en de jongste de nieuwe sproeikop uit die Martijn voor zijn verjaardag kreeg. Hij is goedgekeurd!!


Dinsdag
Vandaag weer naar school en ik werk tot drie uur, zodat ik met de oudste naar zijn derde skateles kan. Het blijft een hele overwinning voor hem, hij doet zelfs een stuk mee in de groep, echt heel stoer!!


s'Avonds maakt Martijn ook nog een overwinning voor zichzelf. Hij gaat hardlopend naar Beusichem om daar een uurtje te sporten en daarna loopt hij ook nog eens terug. Echt niet normaal!!


Ik kijk de documentaire De jacht op de match terug van gisterenavond. Met verbazing zie en hoor ik alle gruwelijke daden aan van de Utrechtse serieverkrachter, die een oud-collega van mij is. Ik kan het nog steeds niet geloven. Zelfs Martijn die na zijn prestatie onder douche wil, blijft geboeid kijken. Ondanks de gruwelijkheden is het een mooi opgezette documentaire.

Woensdag
Vandaag lekker thuis en de jongens een half dagje naar school, bij het naar school gaan zien we al dat het een mooie dag gaan worden qua weer. Ik loop een half uurtje hard en daarna ben ik druk met van alles en nog wat.

Als ik de jongens uit school haal, speelt de jpngste nog even voor spiderman en we besluiten om lekker op de fiets naar de gym te gaan.


Ik vind dat altijd heerlijk om met de fiets te gaan, maar de oudste heeft er niet altijd zin in en het is ook best ver. Helemaal als hij gym en fysio achter elkaar heeft, dan is het best een inspanning voor hem. Maar zo met alleen een uurtje gym is het echt heerlijk! Op de terugweg maken we een tussenstop bij de winkel en mogen de jongens fruit wegen, een hele leuke ervaring want bij onze vaste supermarkt hoeft dat niet.


Als Martijn uit zijn werk komt vind hij op bij ons op het plein een kaartje en een ballon hoe grappig! De jongens vinden het geweldig, we sturen het kaartje netjes terug naar de school in Rotterdam.


Donderdag
Vandaag naar school en Martijn en ik laatste dagje werken voor het Pinksterweekend. Oma Tineke past op. Vandaag is het een feestelijke dag, want vandaag is Taxx Lifestyle jarig. Wat 3 jaar geleden begon met een blog is nu uitgegroeid naar een webshop met KVK-registatie. Hier kun je er alles over lezen.

https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/taxxlifestyle/

Vrijdag
Vandaag begint ons jaarlijkse kampeerweekend met vrienden. De jongens gaan nog een ochtendje naar school en wij pakken op ons gemak de auto in. Dit weekend is extra spannend omdat we onze nieuwe tweedehands tent voor het eerst gaan uit proberen

Als de jongens uit school komen eten we snel een broodje uit de hand en dan op naar Doorn. De tent op zetten gaat goed en hij is ook super ruim en groot, we zijn er echt bij mee.


Het is al snel een gezellige boel met alle kinderen, ze verkennen de nieuwe speeltuin en nemen al gelijk een duik in het zwembad.


s'Avonds gaan de dames en de oudere meiden naar de Bingo, ik win maar liefst 2 prijzen en ook de rest van de groep verzamelt aardig wat prijzen. 

Zaterdag
We ontwaken na onze eerste nacht in onze tent, het is prima bevallen. Ook is het lang niet zo koud als andere jaren, dat is ook fijn. We ontbijten heerlijk en genieten van het mooie weer. Vandaag ga ik ook nog even met mijn moeder naar een house-warming van familie, dat is dan weer handig als je maar een half uurtje van huis zit. Daar is het ook gezellig, altijd fijn om weer mijn familie te zien.

De jongens gaan op de camping gezellig naar de kinderbingo en vermaken zich verder prima met papa en de anderen.


Als ik mijn moeder heb afgezet bij "carpoolplek" rij ik terug naar de camping, toch weer later dan gepland. We gaan lekker met de hele bups uiteten en het is een gezellige avond.


Zondag
We ontwaken weer met een zonnige ochtend en ik vertrek rond 8 uur voor een rondje hardlopen. Ik ben mooi op tijd terug voor het ontbijt!


Verder houden we het rustig vandaag; we zitten lekker de hele dag buiten met heerlijk eten en drinken en de jongens spelen heerlijk en duiken ook nog even het zwembad in.


Aan het einde van de dag barbecueen we als afsluiter van een gezellig weekend, morgen is het namelijk alweer de laatste inpakdag.

Na de bbq gaan we nog naar een talentenjacht op de camping waar een van de grotere meiden aan meedoet. Weer laat terug bij de tent, dus even opwarmen met een bakkie thee en lekker naar bed.

Ik zal binnenkort nog een aparte blog wijden aan ons kampeerweekend.
Bedankt voor het lezen en tot de volgende week!

You May Also Like

1 Comments

  1. Wat ziet dat eruit als een heerlijk relaxt weekje, Miranda! En wat een geluk met het weer tijdens jullie kampeerweekend.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat: