Weekoverzicht week 14; bestellingen(!), kinderfeestjes, nieuw servies en spelen langs de waterkant!

by - april 12, 2017

Welkom weer bij een nieuw weekoverzicht, het was een fijne week met veel productiviteit zowel zakelijk als privé.

Maandag
Vandaag werken en de jongens naar school, s'ochtends nemen we er eentje extra mee naar school omdat papa, mama en grote broer een afspraak hebben.


Oma Bep past op de jongens en s'avonds wordt er bij ons in de tuin volop gehandeld ;)


Dinsdag
Vandaag is Martijn thuis, hij hoeft pas om 13 uur naar zijn werk, hij brengt de jongens naar school en ik kan bijtijds naar het werk. s'Middags gaan de jongens met oma Bep mee naar huis en ik rij daar uit mijn werk ook heen om een hapje mee te eten. De oudste wilde graag boerenkool en ze krijgen wel een heel speciaal toetje vandaag, ze boffen maar met zo een oma.


Woensdag
Vandaag zijn Martijn en ik allebei thuis, Martijn slaapt uit na zijn avonddienst en ik breng de jongens naar school en ga hardlopen. Als ik thuis kom begin aan mijn opdrachten. Zo blij, gewoon deze week 2 nieuwe bestellingen via mijn webshop en 3 lopende bestellingen van bekenden.

Martijn gaat ook nog even hardlopen en we krijgen vandaag een nieuwe energiemeter! Joepie, ik weet dat er veel over te doen is, maar ik ben er blij mee. Meer hierover later in mijn maandelijkse Doelen en Duurzaam blogs.


Martijn is natuurlijk zeer geïnteresseerd en achteraf blijkt dat de meneer nog met dezelfde mensen heeft gewerkt als Martijn en maken ze natuurlijk grapjes over mijn nerderige gedrag tegenover alles wat te maken heeft me cijfertjes en energie. ;)

's Middags heeft de oudste een kinderfeestje en als ik hem heb weg gebracht, ga ik eindelijk een nieuw servies kopen. Al 2 jaar zijn en ik Martijn hier mee bezig, het servies wat we hebben is 20 jaar oud en kan niet meer worden aangevuld en dus wordt de spoeling steeds dunner. Een uitgebreid servies hebben we niet echt nodig dus hebben we al tig winkels en websites bezocht en eindelijk liep ik bij de Action tegen de oplossing aan. Waarschijnlijk zal ik hier nog een apart blogje aan wijden, maar we zijn in ieder geval super blij mee!


De jongste speelt lekker buiten en doet samen met Martijn nog wat boodschapjes. Na het eten nog een fijn lesje yoga en zo sluiten we een zeer fijne en productieve dag af.

Donderdag
Vandaag weer een normale dag, allebei werken en de jongens naar school. Oma past op, de oudste nog een uurtje schaken en verder geen bijzonderheden. 's Avonds druk met mij opdrachtjes voor de webshop, ik word er blij van!


Vrijdag
Lekker vrij vandaag, de jongens naar school en ik fiets door naar mijn afspraak. Na de afspraak fiets ik door naar een vriendin om een kaart te brengen voor haar dochter, ik neem toch even een bakkie en uiteindelijk worden dat er 2 en we zitten zo aan de klets dat ik om half 12 echt weer op de fiets moet stappen om op tijd de jongens van school te halen. Leuk zo een spontane actie.

De jongste neemt een vriendje mee van school en als we de oudste hebben weggebracht naar weer een kinderfeestje spelen wij nog even in de speeltuin vlak bij huis.


Daarna moet ik echt aan de bak, want ik heb weer een bestelling binnen en wel weer een hele bijzondere, want deze slingers gaan naar Bahrein!


Martijn is bijtijds thuis en ik doe nog wat boodschapjes, doe nog een bestelling die al klaar was op de post en regel nog het een en ander. s'Avonds lekker rustig aan, morgen een drukke dag voor de boeg.

Zaterdag
Helaas gaat vandaag ook de wekker om 7 uur, Martijn en een vriend gaan klussen bij mijn ouders en hun buren, het schuurdak moet vervangen worden i.v. m. asbest. De jongens en ik doen het lekker rustig aan en rond half 12 breng ik de jongens ook bij mijn ouders. De mannen zijn dan al flink opgeschoten en gelukkig bijna klaar!


s'Middags mag ik weer naar mijn favoriete stad! Ik ga met mijn schoonmoeder naar de musical Hair in het DeLaMar-theater in Amsterdam. Mijn schoonouders hadden kaarten gewonnen via de PostcodeLoterij. Ik moet zeggen dat de musical een beetje vaag is en af en toe misschien leuker was voor de spelers zelf dan voor het publiek, maar al met al was het een geslaagde middag!


s' Avonds gaat Martijn wegen bij een viswedstrijd. Deze duurt van s'avonds 18:00 tot s'ochtends 12:00 en hij kan dus die hele periode worden opgeroepen. Ik en de jongens vangen nog een belangrijke Pokemon, we kunnen weer een evolutie afstrepen op ons lijstje. De rest van de avond lekker relaxen.

Zondag
Vandaag een rustige start, Martijn is nog niet thuis en de jongens genieten van het prachtige weer, om 10 uur staan ze al te springen op de trampoline. Het is ook heerlijk weer. Als Martijn terug is breng ik nog de slingers weg, ze zijn echt zo leuk geworden al zeg ik het zelf!


s' Middags brengen we een bezoekje aan de Meent, een recreatiegebied bij ons in de buurt. De jongens spelen heerlijk langs de waterkant. Wat een heerlijkheid zeg en wat hebben de jongens genoten.


Rond etenstijd komt iemand nog een mooie en bijzondere bestelling ophalen, wat was het fijn om haar weer te zien, heel bijzonder was het.

Na het eten lekker lang badderen na al het zand van vandaag en verder doen we het lekker rustig aan. Tuurlijk weer vaste prik "VT-wonen" en "Familie Kruis".

Het was een hele fijne week waarbij we hele grote stappen hebben gezet in ons huishouden, mijn bedrijfje Taxx Lifestyle en dan ook nog zo een heerlijke zonnige speelmiddag met vrienden op de Meent. We boffen maar en beseffen hoe fijn we het hebben!

You May Also Like

0 Comments

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat: