Weekoverzicht week 10; weer naar school, nog steeds ziek, opgesloten en zon!!

by - maart 15, 2017

Welkom bij weer een nieuw weekoverzicht, leuk dat je meeleest.

Maandag
De vakantie is weer voorbij en de jongens hebben weer zin om naar school te gaan. Martijn heeft de griep toch wel goed te pakken dus blijft nog een dagje thuis. Ik breng de jongens naar school en ze blijven over.

's Avonds na het eten brengen de jongste en ik de uitnodigingen weg voor zijn eerste kinderfeestje, de meeste kunnen we persoonlijk geven, de ene die niet thuis was deden we door de brievenbus. Het was een gezellige ronde.


Dinsdag
Vandaag weer naar school en werken, geen bijzondere dag vandaag. Op mijn werk kan ik weer eens een zeepkist-sessie bijwonen, dit gebeurd weinig omdat ik part-time werk.


   's Middags gaat de jongste bij een vriendje spelen die ik uit mijn werk weer op haal.


Woensdag
Vandaag lekker thuis, Martijn is nog steeds ziek, dus die laat ik lekker met rust. Ik doe wat dingen in het huishouden, pak eindelijk het sporten weer een beetje op en verder werk ik nog aan mijn minimaliseer projectje, er gaat weer het een en ander op marktplaats en facebook.

s'Middags gaan we gymen en verder is het een prutdag, het regent letterlijk de hele dag, echt vreselijk. Ons kleine bloemperkje in onze tuin is veranderd in een vijver.


s'Avonds als ik naar yoga fiets is het gelukkig wel droog en ook is het op de heenweg nog lekker licht, heerlijk!


Donderdag
Martijn gaat vandaag weer werken, nog niet helemaal fit, maar het ergste is wel geweest. Jongens naar school en ik ook werken. Als we op het werk zijn krijg ik deze foto via de app, onze kat gezellig aan het eten bij de achterburen. Lefgozer hoor, die Snoes!


De oudste gaat vandaag schaken, net als het dammen, gaat hij nu 7 weken schaken. Hij vind het super leuk en er zit zelfs een vriendje/klasgenootje bij hem in de groep.

Vrijdag
Vandaag lekker thuis, als we naar school vertrekken komen we er achter dat we geen sleutels hebben, die liggen nog in de auto. Door het raam naar buiten, maar ook het hek zit op slot!



Dus....we zitten gevangen. Ik bel de achterbuurman die al op school staat, dus dat wordt even wachten, uiteindelijk worden we bevrijdt door de achterbuurvrouw de terug kwam van haar nachtdienst. De jongens vonden het een fantastisch avontuur, mama iets minder, maar al met al loop ik om kwart voor 9 weer terug van school en zit ze netjes in de klas.

In de ochtend heb ik nog een afspraak staan en doe ik nog het een in ander in huis. Ik wilde nog gaan sporten, maar dat schiet er helaas bij in, ook heb ik nog flinke spierpijn van woensdag. En helaas komt Martijn eerder terug van zijn werk, het gaat nog niet helemaal lekker met zijn gezondheid.

's Middags neemt de jongste een vriendje mee om te spelen en de oudste brengt een bezoekje aan de fysio.


Na het eten brengen de oudste en ik de uitnodigen weg voor zijn kinderfeestje en ontdekken we een nieuw speeltoestel op het schoolplein, even uitproberen dus!



Zaterdag
Een rustige dag op de planning; huishouden, oma Bep spontaan op de koffie en ik rond eindelijk mijn minimalisme challenge  af. We brengen nog een bezoekje aan de speeltuin die de oudste gisteren had ontdekt tijdens het wegbrengen van de uitnodigingen.


Na de speeltuin werken de jongens hun Pokemon-lijst bij, de afgelopen dagen weer aardig wat nieuwen gescoord!  s'Avonds gezellig een kopje thee en de oudste wil graag de verkiezingsuitzending kijken van het jeugdjournaal. En ik moet zeggen dat ik het ook best grappig vond.


Zondag
Ik dacht dat ik de dans was ontsprongen, maar helaas, het virus heeft ook mij te pakken. De hele nacht bij de WC gezeten en ik vrees het ergste. Dat komt nu niet echt uit met al die verjaardagen op de stoep. Gelukkig valt s'ochtends mee en is het overgeven gelukkig over nog wat wiebelig op de benen, heel erg moe en wat spierpijn. Ook post ik vanochtend mijn blog over mijn minimaliseer-maand, degen die mij inspireerde om deze challenge te doen, deelt mijn blog op haar facebook-pagina, hoe gaaf! Dit levert mij op zondag al ruim 2000 paginaweergave op, echt top!


Na 2 familie-bezoekjes duik ik nog even mijn bed in. Het bijslapen lukt niet echt, dus besluit ik nog even in de zon te gaan zitten. Dan vanavond maar bijtijds naar bed.

De jongens genieten heerlijk van het mooie weer, spelen in de speeltuin, op het schoolplein en later gewoon lekker genieten van de zon in de tuin.


Martijn en de jongens eten pizza s'avonds en ik pas nog even, een banaan en 2 rijstenwafels gaan er gelukkig wel prima in. Ik besluit een lekker warm bad te nemen, dat doe ik echt nooit en is ook niet echt mijn ding, maar toch wel lekker als je niet helemaal fit bent. Daarna nog even "VT-wonen" kijken en helaas "Floortje aan het einde van de wereld" kijk ik dus met mijn ogen dicht ;) Dus dat wordt terug kijken.

Bedankt voor het lezen en tot volgende week! Dan zitten we midden in de verjaardagen.

You May Also Like

0 Comments

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat: