Weekoverzicht week4; Lego, goede doelen, kinderdroom en een mini-vlog!

by - februari 01, 2017

Welkom bij weer een nieuw weekoverzicht, deze week een extra bijzondere want onderaan dit overzicht vind je op zondag een mini-vlog!

Maandag
Een normale school- en werkdag, geen bijzonderheden, oma past op vandaag. De oudste is superblij als hij uit school komt, wat er is post. Van de Sint had hij een Lego-pakketje gehad waarvan we een onderdeel mistte, Lego stuurde dit kosteloos naar ons op. Eindelijk kan hij zijn vliegtuig afmaken.


Dinsdag
Ook vandaag weer een normale school- en werkdag, de jongens blijven over. Oma brengt de oudste naar zijn wekelijkse uurtje dammen en de jongste blijft lekker bij oma. Na mijn werk haal ik de oudste op en doen we nog even een rondje Pokemon. Na het eten breng ik nog even de enveloppen weg van de Kerkbalans.



Woensdag
Vandaag lekker thuis, ik loop 5,5 km hard en doe nog wat dingen voor mijn webshop, wat boodschapjes en ik haal alvast de lente in huis!

's Middags naar de gym met de oudste, terwijl de jongste bij een vriendje speelt. Uit de gym halen we de jongste weer op, waarna we bij een oom op de muur mogen tekenen. Ze gaan verbouwen en voor de verbouwing start mogen ze nog lekker op de muren kliederen, welk kind wil dat nu niet!!



Donderdag
Weer werken en naar school, oma past op. Opa knipt de oudste nog even en ik haal de jongens op uit mijn werk. s'Avonds gaat Martijn nog even sporten en verder niks bijzonders.

Vrijdag
Jongens naar school en ik pak nog even lekker 5 kilometer hardlopen, daarna snel douchen en een beetje op ruimen, aan het eind van de ochtend komt er nog een vriendin gezellig op de koffie, waarna we samen de kinderen van school halen.

Na de lunch hebben we nog een afspraak bij de fysio en daarna spelen de jongens heerlijk. De jongste lekker buiten met de achterbuurjongen, die inmiddels ook zijn klasgenootje is. En de oudste gaat even kijken of een klasgenootje thuis is en zie ik vervolgens niet meer terug. Ik zeem de ramen en ruim de tuin een beetje op. Heerlijk zo met dat zonnetje erbij! Daarna even tijd voor me-time!


s'Avonds begin ik nog aan een grote opdracht voor mijn webshop, halverwege mijn lijm, balen zeg, dan maar lekker "Ik Vertrek" kijken in bed.

Zaterdag
Vandaag een rustig ochtendje, ik fiets even naar de Gamma voor de lijm, ben druk met de was en maak mijn opdracht af. Daarna doe ik nog een paar potjes Rummikub met de oudste.


s' Middags hebben we een kinderverjaardag bij vrienden, helemaal gezellig!

Zondag
Al de hele week had ik me voorgenomen om vandaag weer eens een lange afstand te gaan lopen, maar mijn verkoudheid en de wind laat het niet toe. Bij 6 kilometer vind ik het wel welletjes, beetje jammer, maar goed. Rond 12 uur vertrekt Martijn om naar de wedstrijd Ajax-ADO te gaan in de Arena.

De jongens en ik fietsen na de lunch even naar het park om onze nieuwe camera uit te proberen. Van onze bevindingen, maak ik een mini-vlog:



Hier is de directe link, mocht het via bovenstaande optie niet lukken; https://youtu.be/L5sq7e7iCXI

Bedankt voor het lezen en kijken! En tot volgende week, dan weer een bijzonder weekoverzicht!

You May Also Like

0 Comments

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat: