Gewonnen; My Journal!

by - december 18, 2016

Ik had het al door laten schemeren in het weekoverzicht van week 48, ik won een prijs!! En wat voor prijs, helemaal mijn ding; een My Journal Agenda!


Ik ben gek op notitieboekjes, to-do-lijstjes en agenda's. Ik schreef er pas geleden nog een blogje over, hoe fijn ik het vind om dingen op papier te zetten. Dus toen deze winactie voorbij kwam, kon ik hem niet voorbij laten gaan.

Via de facebookpagina van het hethuishoudenvan kon je mee loten voor deze agenda. En dat deed ik, zelfs nog op de valreep volgens mij. Maar ik werd mooi geloot uit alle deelnemers en daar was ik natuurlijk super blij mee.

De agenda is geheel naar mijn verwachting, het is niet alleen een agenda. Met My Journal kun je al jouw to-do’s, afspraken, ideeën en klusjes noteren en dat allemaal in één gemakkelijk overzicht. De My Journal heeft ook een aantal pagina’s waar je jouw doelen voor 2017, maar ook voor daarna, kan beschrijven. Je kunt jouw mooiste herinneringen van het afgelopen jaar kwijt, tips voor leuke cadeau’s en feestjes en leuke websites die je graag wilt onthouden. Daarnaast heeft het ook nog 2 handige vakjes bonnetjes en andere losse papiertjes in op te bergen!

Ik zal het één en ander toelichten uit de My Journal Agenda:

Praktische overzichtjes met belangrijke informatie en genoeg ruimte voor notitie's

 Per maand is een extra overzicht met handige lijstje en één lijstje met een variërend thema

Weekoverzicht per 2 pagina's met daar omheen handige lijstjes

Achterin is er veel ruimte voor leuke lijstjes, maar ook ruimte om zelf nog lijstjes te maken

En zo kan ik nog wel meerdere foto's plaatsen van heel veel verschillende lijstjes, maar ik hou het hierbij. Mocht je interesse hebben in deze agenda of een soort gelijke agenda kijk dan eens in de webshop van BacktoBasix. Overigens niet gesponserd.

Heb jij nog een papieren agenda of ben je helemaal over op digitaal? Laat het me weten in een reactie hieronder.

You May Also Like

2 Comments

  1. Ik heb beide ..Digitaal en papier...
    Kan nog niet scheiden van mijn papieren agenda ....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik heb ook beide, digitaal samen met Martijn en de kids. Maar kan ook nog geen afscheid nemen van papier ook omdat ik veel dingen er om heen opschrijf. ThanXs voor je reactie x

      Verwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat: