Weekoverzicht week 45; Texel, Kraamvisite, Borre, Sinterklaas en Karpervissen

by - november 16, 2016

Welkom bij een nieuw weekoverzicht, leuk dat je er weer bent.

Maandag
Vandaag werk ik extra onder schooltijd, mijn directe collega heeft 3 weken vakantie en ik ga extra werken om de collega's die het overnemen te ondersteunen. Martijn gaat vandaag een dagje naar Texel voor zijn werk, ook zijn vader gaat een dagje mee vandaag, dubbel bijzonder dus.


De jongens blijven over en ik haal ze om 15:00 weer op. Na school gaan we op kraamvisite bij baby Daan, helemaal leuk. De jongens spelen en de mama's kletsen even bij.


Dinsdag
Een gewone school/werkdag, de jongste krijgt van uit school Borre mee, Borre komt een paar nachtjes logeren en gezellig meelezen met de boekjes. Erg toevallig, want de jongste is gek op Borre boekjes en we hebben al een hele verzameling.


Woensdag
Vandaag lekker vrij, als ik de jongens naar school heb gebracht fiets ik gelijk door naar de supermarkt en doe nog wat kleine boodschappen in de stad. Thuis sport ik nog wat en doe weer het een en ander in het huishouden, toch wel saai die woendagochtenden. Uit school nemen we weer het vriendinnetje van de gym mee, ze eet een broodje mee en gaat mee naar de gym.


Na de gym maken we weer ons vaste rondje Pokemon en we vangen een hele bijzondere nieuwe Pokemon en we kunnen we weer eentje evolven. Als we thuis zijn drinken we wat en gaan we door naar het zwembad, onze buurjongen moet vandaag afzwemmen voor A-diploma, we gaan hem aanmoedigen.


s' Avonds kijken we met zijn alle het eerste Sinterklaasjournaal, jaja het is weer zover. Daarna vertrek ik naar yoga en legt Martijn de jongens op bed.


Donderdag
Vandaag weer werken en naar school, s'middags is er een techniekmiddag bij de jongste op school en oma is zo lief om te gaan helpen.


s' Avonds onze boodschappen en frietjes avond, waarna Martijn gaat sporten en ik lekker op de bank  kruip voor mijn favorieten programma "Ik Vertrek".


Vrijdag
Papa is lekker thuis vandaag en mama kan betijds naar haar werk. Als Martijn de jongens naar school heeft gebracht worden de zomerbanden weer verwisselt voor de winterbanden, jaja we moeten er weer aangeloven. s' Middags brengt Martijn samen met de jongens en de achterbuurjongens een bezoekje aan de Plantage, een mooi park bij ons in de buurt.

   

En aan het eind van de middag hebben we een afspraak met het hele gezin bij de tandarts, de afspraak was na mijn werk, maar de tandarts belt of we eerder kunnen komen want er is iemand uitgevallen. Ik overleg met mijn collega en het is akkoord, als ik aankom uit mijn werk, zijn de jongens al goedgekeurd, wat een kanjers!!

 

Als we thuis komen van de tandarts eten we snel een broodje want om 18:00 gaan we naar de kerk voor een verhaal over Sint Maarten, na het verhaal en wat liedjes te hebben gezongen, mogen de jongens langs de deuren voor wat lekkers. De oudste gaat samen met een vriendinnetje mee samen met haar vader, wij lopen met vrienden en buren en hun kinderen een rondje, Bij thuiskomst drinken we nog wat als iedereen weg is en de jongens op bed liggen, sluiten Martijn en ik de avond asociaal af met een lekkere bestelde vette hap.



Zaterdag
Lekker niks, we hebben een rustig weekend voor de boeg zonder verplichtingen, maar goed dan wordt er weer van alles gepland omdat je daar dan tijd voor hebt. s' Ochtends doe ik in mijn eentje wat boodschappen, de jongens kijken de intocht op TV en Martijn gaat s'middags met vrienden op pad voor hardloopschoenen.


Na de intocht halen we een frisse neus en brengen het glas naar de glasbak om vervolgens nog een extra rondje langs de grachten te lopen met Pokemon Go aan ;)

   

Bij thuiskomst mogen de jongens snoepen van hun buit van gisteravond en ik ga weer eens aan de slag voor mijn webshop. Ook zijn er de afgelopen tijd aardig wat baby's geboren, dus die wil ik graag verrassen met een mooie naamslinger.

 
s' Avonds gaat Martijn een paar uurtje vissen en wij zetten onze schoen en zingen de liedjes, vol verwachting gaan de jongens naar bed.


Die paar uurtjes die Martijn met zijn vriend gingen vissen was niet zonder resultaat, ze vangen beide een flinke vis op rivier de Maas.



Zondag
De jongens zijn vroeg wakker en gaan vol enthousiasme naar beneden, de schoenen zijn gevuld en de jongens zijn super blij!

Na het ontbijt gaat Martijn hardlopen met vrienden en ik doe wat spelletjes met de jongens, nu  de oudste wat ouder wordt vind ik leuk om spelletje te doen zoals bijvoorbeeld rummikub, pimpampet en pesten (kaarten).

   

In de middag spelen de jongens met de achterbuurjongens en ik lijm mijn slinges in elkaar, het liefst wil ik ze allemaal laten zien, maar er zitten wat kadootjes bij, dus dat komt later.


Aan het eind van de middag ga ik ook nog een rondje hardlopen, helaas begin ik te enthousiast, waarschijnlijk door mijn tijd van vorige week, dus ik rond het af op vijf km, toch netjes in de miezerregen. 's Avonds na het eten maken de oudste en ik nog een leuk pakketje voor een schoolvriendinnetje die is verhuist naar Spanje, hij schrijf er zelf een briefje bij, zo aandoenlijk ♥


Bedankt dat je weer de moeite hebt genomen om dit weekoverzicht te lezen en tot volgend week!

You May Also Like

0 Comments

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat: