Weekoverzicht week 44: Halloween, Hardlopen, Bridget Jones en feestjes.

by - november 09, 2016

Welkom bij ons nieuwe weekoverzicht! Leuk dat je de moeite neemt om het te lezen.

Maandag
Vandaag een normale school- en werkdag, door de nieuwe wintertijd loopt alles wat vlotter in de ochtend en heb ik gewoon de tijd om nog even de voordeur Halloween-proef te maken voor dat we naar school/werk vertrekken. s'Avonds mogen de jongens bij wat bekende buren langs voor de "trick or treat". Ze vinden het een beetje spannend , maar na de buit zijn ze helemaal blij. Verder bleef het rustig bij ons aan de deur, er kwamen maar 2 groepjes langs.


Dinsdag
Een normale school- en werkdag. s'Middags eet ik voor het eerst van mijn leven (tenminste dat denk ik) een Kaki op mijn werk. Op mijn werk hebben we altijd 2 kisten fruit per week voor de werknemers, helaas zijn deze ook binnen 2 dagen op, maar er zit vaak iets bijzonders in. Dat was dit keer dus de Kaki en ik moet zeggen; hartstikke lekker!


Woensdag
Jongens naar school en ik lekker en ochtendje voor mezelf. Ik start met hardlopen en loop, met mijn nieuwe schoenen, waar ik nog steeds super blij mee ben, een nieuw persoonlijk record. Namelijk 6 kilometer in 38 minuten, wow dat is wel even fijn na dat het de afgelopen weken niet helemaal lekker ging.


s'Middags gaan we naar de gym en de fysio. Onze oudste zoon heeft een zwakke grove motoriek dus sinds hij een jaar of 2 oud is spijkeren we 2-wekelijks bij bij de fysio. Na de fysio maken we er een lekkere luiermiddag van. Al hoewel van luieren komt weinig want op de een of andere manier zijn de jongens sinds een paar dagen helemaal van het stoeien, soms tot irritatie toe :)


Donderdag
Vandaag weer een normale werk- en schooldag, waarbij de jongens uit school vandaag mee gaan naar oma Tineke haar huis zodat opa ze even kan voorzien van een nieuw winterkapsel.


De rest van de dag verloopt anders dan verwacht, op mijn werk weigert het systeem het een en ander op de juiste manier te doen, dus dat moest eerst weer op de rit worden gezet voor ik lekker naar huis kan. Bij thuiskomst blijkt Martijn flinke migraine te hebben, dus na het gehaalde avond eten duikt hij zijn bed in en ga ik nog even boodschappen doen. Nadat ik de jongens naar bed heb gebracht plof ik op de bank en doe ik helemaal niks meer.

Vrijdag
's Ochtends brengen de oudste en ik de jongste naar school en de oudste en ik fietsen door naar een afspraak. Als ik om tien uur de oudste weer op school heb afgeleverd doe ik nog even wat grote dingen in het huishouden en doe ik nog wat boodschapjes in de stad. 's Middags neemt de jongste een vriendje mee van school en later sluiten onze achterbuurjongens ook nog aan. De oudste spelen boven en de jongste spelen met zijn 3-tjes op de trampoline.


Als het vriendje weer naar huis is brengen we nog even een bezoek aan de bibliotheek.


s'Avonds eten we voor het eerste weer lekker boerenkool met spekkies thuis, heerlijk!


Zaterdag
Martijn vertrekt al vroeg vandaag om te helpen klussen bij een vriend. De jongens en ik doen het rustig aan, ik probeer mijn to-do-lijstje te verkorten en tussendoor spelen we nog een spelletje uit de nieuwe Donald Duck.


's Middags hebben we een kinderverjaardag met een heus springkussen, de oudste vermaakt zich prima, de jongste heeft er niet zo een zin in en blijft lekker binnen bij mama. Achteraf blijkt ook dat hij niet helemaal fit is. s'Avonds ga ik eten met vriendinnen eten en naar de film "Bridget Jones Baby". Echt een geweldige film en zeker een aanrader!


Zondag
Vandaag is de dag, de run waar ik al weken voor getraind heb is vandaag! Het weer werkt niet helemaal mee, maar ondanks de regen en de modderige paden loop ik gewoon weer een nieuw persoonlijk record. Het ging ongelofelijk goed of het bijna vanzelf ging. Zondag zal ik er een extra blog over plaatsen.


s'Middags hebben we weer een kinderverjaardag bij goede vrienden, we eten er een hapje mee om s'avonds voldaan lekker betijds naar bed te gaan. Morgen weer een nieuwe week ;)

Bedankt voor het lezen en tot volgende week!

You May Also Like

0 Comments

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat: