Verjaardagsfeest!

maart 30, 2014

Aangezien Ezra en Nathan 4 dagen na elkaar jarig zijn, vieren wij de verjaardagen altijd samen voor familie en vrienden. Ieder jaar maak ik altijd zelf een uitnodiging en dit jaar bereidde ik dit uit door zelf ook caketoppers te maken en bedankkaartjes voor op de uitdeelzakjes. De uitnodigingen en bedankkaartjes waren in een andere stijl dan de taart en de caketoppers, dit wil ik volgend jaar toch anders doen en natuurlijk wel in dezelfde stijl, zei de perfectioniste herselve, maar het was wel erg leuk geworden.

De uitnodiging begon met een fotosessie, helaas zijn mijn kinderen daar niet zo van en als de een er leuk op staat, staat de andere er weer niet leuk op, maar uiteindelijk zaten er toch wat leuke foto's tussen. Verder hield ik het simpel en liet ik de kaartjes drukken bij kaartje2go. De bedankkaartjes die ik aan de uitdeelzakjes niette voor mee naar huis te geven waren in de zelfde stijl.


De taart en de cake-toppers maakte ik met de afbeelding van de favorieten helden van de kinderen. Bij Ezra is dat op dit moment PawPatrol en van Nathan is dit Thomas de Trein en bij beide een tekst erop met hun naam en leeftijd. De cakejes maakte ik af met blauwe botercreme.



De taart hield ik simpel en bestelde ik bij de HEMA met een afbeelding van beide helden erop. Vorig jaar had ik voor ieder een eigen taart, maar toen kon ik letterlijk 1 taart weggooien, dat vond ik zo zonde, dat ik dit jaar voor 1 taart koos. Als oplossing voor de kaarsjes, kocht ik kaarsen in de vorm van een 5 en een 2.


Verder maakte ik nog voor Nathan een traktatie voor het kinderdagverblijf. Die van Ezra voor school kunnen jullie hier bekijken. Voor Nathan hield ik het simpel, ik maakte een stokje met 2 druiven en een ontbijtkoek in de vorm van een 2. En ik ontwierp een topper met een foto van Nathan met Thomas de Trein en weer wat tekst. Achteraf gezien en zeer geslaagde en leuke traktatie.


Het feestje op het kinderdagverblijf was erg leuk en mama mocht er ook bij zijn. Het "grote-mensen-feest" , zoals Ezra het noemt, was ook zeer geslaagd met nog een makkelijke maar lekkere maaltijd toe kunnen we terug kijken op geslaagde verjaardagsfestiviteiten.

You Might Also Like

4 reacties

  1. Wat een leuke uitnodigingen en bedankkaartjes.
    De taart en cupcakes zien er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn zoon is helemaal fan van Thomas de trein. Mag ik vragen hoe je die toppers gemaakt hebt?

    Groet Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Esther, Sorry voor mijn late reactie. Ik heb de caketoppers zelf gemaakt in een fotobewerkingsprogramma. Ik zelf gebruik Gimp (gratis), maar je kunt bijvoorbeeld ook Photoshop of PSP gebruiken. Ik weet niet in hoeverre je bekend bent met dit soort programma's. Dan uitprinten en plakken maar en dat is nog best last om 2 rondjes mooi op elkaar te krijgen.

      Als ik iets voor je kan doen of je ergens mee kan helpen, graag, mail me dan op mirandatax@hotmail.com

      Verwijderen

Bekijk hier ons laatste vlog!

Taxx Lifestyle

Taxx Lifestyle
Bekijk ook eens mijn andere blog of mijn webshop voor handgemaakte vintage slingers en woonaccessoires.

Like ons op facebook