Jubileum

juli 03, 2010

Dhl Afgelopen donderdag was ik 12,5 jaar in dienst bij DHL. Het begon allemaal bij Nedlloyd, net van school en na een vakantiewerk periode in Culemborg met de auto van moeders helemaal alleen naar het grote Utrecht. Daar heb ik heel veel geleerd. Na een naamsverandering naar Danzas verhuisde we met het hele bedrijf naar Tiel. Wat voor mij qua files alleen maar voordeliger was. Later werd het DHL Exel Supply Chain en inmiddels is het DHL Supply Chain. Ik ben op de zelfde plek gebleven, alleen kreeg het iedere keer een andere naam onder het grote toezicht van de Deutsche Post. Gelukkig heb ik na 12,5 jaar nog een hoop dezelfde collega's, maar ik heb er ook een hele hoop zien komen en gaan. En met de komst van Ezra prijs ik mezelf alleen maar gelukkig dat ik er in een part-time functie mag blijven.Dhllogo

You Might Also Like

0 reacties

Bekijk hier ons laatste vlog!

Taxx Lifestyle

Taxx Lifestyle
Bekijk ook eens mijn andere blog of mijn webshop voor handgemaakte vintage slingers en woonaccessoires.

Like ons op facebook