Oranje

juni 13, 2010

Voetbal Nou vooruit....we zijn overstag, ons weblog ook in oranje-sferen. Binnen- en buiten huize Breddels is er weinig oranje te vinden, behalve een paar beesies van de AH en een groot beesie, die Ezra van oma heeft gekregen. De doos met oranje accessoires wilde ik dit jaar maar laten voor wat het is. Misschien komt het nog de oranje-koorts, maar voorlopig gaat mama lekker met Ezra de wedstrijden volgen in onze oranje shirts en gaan we hopen dat we heel ver gaan komen dit jaar. Succes Oranje, wij zijn jullie grootste fan!Vlaggenlijn-oranje-plastic

You Might Also Like

2 reacties

  1. Wij versieren het morgenochtend eventjes hahaha !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat als we iets verder in het toernooi komen we allemaal wel oranje koorts krijgen. Ik vind het gezelig, leuk en er toch ook een beetje bijhoren. Dat samen gevoel : )

    BeantwoordenVerwijderen

Bekijk hier ons laatste vlog!

Taxx Lifestyle

Taxx Lifestyle
Bekijk ook eens mijn andere blog of mijn webshop voor handgemaakte vintage slingers en woonaccessoires.

Like ons op facebook