Nog 3 nachtjes....

maart 11, 2010

Jaja, het aftellen is begonnen! In de afgelopen weken hebben we veel gedacht aan het afgelopen jaar; toen had ik nog een dikke buik, toen begon mijn zwangerschapsverlof etc. Maar vooral dat het nu precies een jaar geleden echt schitterend weer was. Martijn zat op een klus in Leersum en reed iedere dag met spanning door de prachtige betuwe naar huis en ook tijdens mijn kraambed was het schitterend weer, maar moest ik van onze geweldige kraamverzorgster mijn rust nemen en gelukkig heb ik dat ook gedaan.

En nu is het dus nog maar 3 nachtjes slapen en dan wordt onze Ezra alweer 1 jaar oud! De uitnodigingen zijn (al een tijdje) verstuurd, de taart is besteld en de meeste boodschappen zijn al in huis. Morgen nog een dagje werken, zaterdag het huis spik en span maken en dan kan zondag het feest los barsten. Nou ja los barsten, we zijn benieuwd hoe Ezra reageert op alles, dus we hebben het lekker rustig gehouden. Natuurlijk zal er volgende week een mooi verslagje hier te vinden zijn. Zie hier onze zelf gemaakte uitnodiging.Uitnodigingrand   

You Might Also Like

3 reacties

  1. Wat een superleuke uitnodiging heb je gemaakt!
    En erg herkenbaar. Ons meiske wordt over ongeveer drie weekjes een jaar en ik merk echt dat ik vaak terug denk aan vorig jaar. En wat was het heerlijk weer inderdaad! Ik weet nog dat ik in mijn verlof regelmatig met mijn moeder in de tuin thee zat te drinken. Dan is het weer nu wel anders! ;)
    Alvast van harte gefeliciteerd met jullie mannetje en veel plezier zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een ontzettend leuke uitnodiging ! en ja het is allemaal heel erg herkenbaar, gaat allemaal snel te snel af en toe. Mijn dochter is nu 8 geworden ze wordt groot en dat betekent dat ook ik ouder word.
    Ik word dit jaar 40 en ik voel me nog zeker 10 jaar jonger. Fijn weekend en veel plezier met het feest !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HzRydi Good point. I hadn't thought about it quite that way. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bekijk hier ons laatste vlog!

Taxx Lifestyle

Taxx Lifestyle
Bekijk ook eens mijn andere blog of mijn webshop voor handgemaakte vintage slingers en woonaccessoires.

Like ons op facebook