Eerste Project!

juli 02, 2009

Zo mijn eerste projectje sinds Ezra is weer en feit. Nog even snel voor de al eerder gemelde lamp en krukje. Via Marktplaats had ik een leuk handdoekenrek gevonden, die bij ons gaat fungeren als kledingrekje, om rondslingerende kledingstukken op de grond te voorkomen. Nu Ezra toch ook s'nachts op zijn eigen kamertje slaapt, wordt het weer eens tijd onze slaapkamer te restylen. Zie hier het resultaat van mijn eerste projectje, ook al was ie vrij simpel....Mmrek_2

You Might Also Like

3 reacties

  1. Erg leuk geworden. Zal ook vast leuk staan in de badkamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste M en M,

    hier een onbekende belangstellende aangezien ik binnenkort zelf een huis heb waar verbouwt moet gaan worden. Een vraag aan jullie: Waar hebben jullie destijds de keuken gekocht? Is het een houten keuken? Ik ben namelijk op zoek naar een dergelijke keuken qua stijl maar kan het lastig vinden in de keukenspeciaalzaken...alles is van kunstof en ik wil graag hout in de stijl van me jaren 30 huis. Hopelijk kunnen jullie aangeven wat en waar een goede keukenboer te vinden is. Alvast bedankt en groeten van Elles.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Elles,

    De keuken komt van Ikea vandaan, tenminste de kastjes en de deurtjes, de knoppen heb ik apart gekocht bij homedecocenter, maar hebben ze denk ik ook wel bij de Gamma. En het aanrechtblas + gootsteen hebben we laten maken.

    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Bekijk hier ons laatste vlog!

Taxx Lifestyle

Taxx Lifestyle
Bekijk ook eens mijn andere blog of mijn webshop voor handgemaakte vintage slingers en woonaccessoires.

Like ons op facebook