Hoekkastje Voor-Na

by - april 03, 2005

Dit is een nieuwe rubriek, aangezien ik al in eerdere logs heb aangegeven, dat ik het wel leuk vind om meubeltjes op te knappen, is deze rubriek in het leven geroepen. Per log zet ik een meubelstuk(ken) centraal met een foto zoals het meubelstuk was en een foto zoals het meubelstuk geworden is.

In de eerste log heb ik helaas geen foto van ervoor, maar dit was dan ook het eerste meubelstuk dat ik onder handen nam. Martijn had bij het grove vuil een hoekkastje meegenomen, het was bruin (donkereiken), er zat een raampje in was helemaal niet meer heel was en het kozijntje was ook niet echt meer zoals het hoort. Ik heb het goed opgeschuurd, paar keer gegrond en toen in het een mooie lichte kleur geschilderd, wat er van het raamwerk terecht is gekomen, zie je op de foto, het spreekt voor zich;

You May Also Like

0 Comments

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat: